Op 7 april verzamelden we ons bij SuperFlora BV voor een inspirerende bijeenkomst over de kracht van communicatie rondom de Nieuwe Lunchcultuur. In het prachtige bedrijfsrestaurant werden we warm ontvangen door Tessa Alkemade – van der Valk, Marja en Frederique.
Na een ronde vol positieve verhalen over de veranderingen binnen de deelnemende organisaties, nam Barbara Blaak (eigenaar Blaak Marketing Communicatie) ons mee in de wereld van communicatie, zichtbaarheid en effectieve campagnes. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft hangen? En hoe zet je mensen aan tot actie? Barbara gaf ons praktische tips, zoals het inzetten van een krachtige call to action of het gebruiken van een pakkende quote als titel.
Daarna gingen we zelf aan de slag. In groepjes werkten we aan onze eigen communicatieberichten: hoe ziet de Nieuwe Lunchcultuur eruit binnen ons eigen bedrijf? En hoe enthousiasmeren we onze collega’s om mee te doen?
De belangrijkste lessen van de middag? Eenvoud, herkenbaarheid en actie maken het verschil. Mooie ideeën en creatieve activaties vlogen over tafel.
Samen maken we de weg vrij naar een Nieuwe Nederlandse Lunchcultuur!